Zdrowa dieta nie musi być kosztowna

Badanie wielokrotnie udowodniły całemu światowi nauki, że skomponowanie zdrowej diety nigdy nie musi się związać z wydaniem horrendalnych sum pieniędzy. To czego potrzebujemy to świadomy wybór w trakcie odżywiania naszego organizmu. Porcje, którymi się na co dzień pożywiamy powinny stanowić różnorodne źródła witamin i minerałów wspomagających nasze układy immunologiczne, co w efekcie doprowadzi do odporności przed różnego rodzaju chorobami cywilizacyjnymi.

 

Zatem co powinno lądować na naszych talerzach, by zapewnić sobie niedrogą drogę do osiągnięcia zdrowia i cieszyć się pełnią życia? Oczywiście są to przede wszystkim witaminy pochodzące z warzyw. Zatem jakie warzywa jeść? Odpowiedź na to pytanie może niektórych zaskoczyć. Warzywa powinniśmy jeść wszystkie. Ważne, by porcje składające się na nasze posiłki z warzyw były różnorodne i często stosowane w codziennej diecie. Dobrą odpowiedzią na mieszanki warzyw mogą być sałatki, które odpowiednio przygotowane lubi chyba każdy. W końcu kto nie skusi się na świeże pomidory otulone kilkoma liściami sałaty z chudym drobiem, a wszystko skropione sosem vinaigrette.

Może Ci się również spodoba